Borta bra men hemma bäst

Borta bra...

 

..men hemma bäst!


Äntligen är jag hemma. Äntligen kan jag ta vad jag vill i skafferiet, sova i min egen säng och slippa gå runt med skor inomhus.

Jag har lärt mig enormt mycket denna veckan. Och det har verkligen varit jätteroligt men det är så extremt skönt att vara hemma. Dock hade jag längtat efter att äts riktigt nyttigt ikväll och titta på Lost eftersom jag bara fåt en massa onyttig mat i Tyskland. Men när jag kom hem så överraskade mamma och pappa med en fetestor familjepizza. Hehe, snällt av dem. x) Och så tittade vi på en dålig film från 80-talet. Hehe.

Det som jag tror att vi svenskar har reagerat mest på i Tyskland är deras mat. Onyttigt, inga regelbunda mattider, hoppar över frukosten och så det uräckliga kolsyrade vattnet. De dricker aldrig vanligt vatten! :O JAg vet inte hur många av oss svenskar som har fått med sig matsäck från vrädfamiljerna som de sedan slängt och köpt egen mat. x) Jag var väldigt tydlig med att jag inte gillade bubbelvatten från början så jag är en av de få som lyckatsfå vanligt vatten att dricka. Haha.

Nästa vecka har jag 5 prov och en massa att ta igen efter att ha varit borta en vecka. Skitkul! :D -.- Tchüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0