JL slår till igen

Tjoo! Inatt sov jag hos Johanna och JL-busarna slog till igen. Den här gången skrämde vi ett par killar som hade spel-kväll... Amanda hlälpte till som filmare och spion. Tyvärr gjorde vi en liten tabbe och tog av oss skorna och la i ett öde rum som vi tänkte att ingen skulle gå in. Men under tiden vi gömde oss i en städskrubb på andra våningen så hittade de skorna! xD De bara: "Johanna och Louise är här." Johanna sa: "De har hittat våra skor!!! :O" Och vi kunde knappt hålla oss för skratt.

Vi lyckades i alla fall skrämma dem och vi hade ordentligt roligt under tiden. Efteråt cyklade vi de 7 kilometrarna hem till Johanna 2 på natten.



Kommentarer
Postat av: Rasmus

ja och det var jag som hittade skorna :D (fett stolt) haha :P

2009-10-03 @ 19:57:38
Postat av: JOllis

Wiiihooo!

2009-10-03 @ 20:19:13
Postat av: Rasmus

SV: haha ne men jag gick runt och yra lite så såg jag skorna haha xD :P

2009-10-03 @ 20:23:53
Postat av: Mandiis!

Det ser ut som att mitt hår är elektriskt på den sista bilden xD

2009-10-04 @ 17:41:33
Postat av: Emelie

Haha, ni är som niär x))

2009-10-06 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0