Ny header... igen

Jag vet. Jag har bytat header IGEN! x) Men jag kan inte låta bli...




Idag har jag vatt i recpetionen på skolan för tredje gången. Den här gången för att hämta mina borttappae nycklar. (a) De två förra gångerna var det för att hämta min mobil. xD

Jag har faktiskt varit på rikigt bra humör idag, särskilt när man tänker på att det är en torsdag. Jag och Jollis hade pyamasparty med farmor som vanligt igår och imorgon ska vi på alternativ väll på EFS, det ska bli najsbajs.

Jag måste bara berätta en sak som hände precis. xD Som ni kanske vet så är 90 % av telefonsamtalen vi får hit till Hässlebo från farmor. Hon ringer oss minst 2 grr om dan. Så nu ringde farmor precis och Vickan svara. Vi hör henne säga: "Farmor! Du behöve inte inga till oss ela tiden!". Hon sa det inte bara en gång, utan flera gånger till på köpet! xD

Pösspåer!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Riktigt snygg design också.

2009-12-04 @ 16:44:00
URL: http://besten.blogg.se/
Postat av: Jollis

hahahahahah, skönt att du slapp säga det iaf! xD

2009-12-05 @ 12:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0