En vanlig dag på Koh Lanta

En vanlig dag på Koh Lanta börjar med att jag vaknar av alarmet från min mobil som spelar upp när jag sjunger Ballo-låten med "heluim-röst" xD. Sen går jag ut och springer en runda och när jag kommer tillbaka äter jag frukost med resten av familjen. Därefter hänger jag med pappa till Slow Down och spelar volleyboll. När vi kommer tillbaka går jag och badar eller fikar på de friterade bananerna som mamma brukar köpa vid den tiden. Vi äter oftast lunch hemma och på eftermiddagen drar vi antingen till Saladan ("stan" på ön), går ner på stranden och gympar eller bara chillar vid poolen eller hemma. På kvällen går vi ut och äter och sen títtar vi kanske på en mysig film. That's it! ;D

Vad har hänt hemma i Sverige då? Vad är det senaste skvallret? ;P

Kraaamar <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Händer inte så mycket... ;)

2009-12-30 @ 19:51:32
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Albin

Låter riktigt gött! :D<3

Inget händer här hemma, riktigt tråkigt :P<3

2009-12-30 @ 21:12:51
Postat av: Jollis

Hej stumpan!

Joo.. det har nog faktiskt hänt en hel del här nere även om vi inte tänker på det. Jag hade en jättefin jul med nästan hela min familj(vi var ca 30 pers) så det var en härlig stämmning. Julovet för mig går i stort sätt ut på att sova till 12 och läsa klart den fjärde boken i twilight som jag har börjat på. Den är faktiskt riktigt bra! Mellandags-rean rullar även på.. även om det kanske inte är riktigt så billigt som i thailand, men tro det eller ej så hittade jag faktiskt ett par snygga brallor för 100 spänn! Sen har jag faktiskt blivit rätt grym på piano oxå om jag får säga det själv. Fast långt ifrån så duktig som du. xP Emma och Ellenor drar på nyårsläger i kungälv.. och vi som blev kvar här hemma (malin, jag, sinom och Johan GUNNARSSON) ska faktiskt fira hos Amanda ikväll! Syn att inte du kommer vara där...

Men jag tänker fortfarande på dig varje dag och lääängtar så efter att få se dig igen! Oj nu blev jag tårögd igen. Hoppas du har det bra! :) Puss & kram från din buskompanjon <3

2009-12-31 @ 13:45:04
Postat av: Louise

Jag saaaaknar dig Jollis! But here's my plan: fredagen veckan då jag kommer hem drar vi till UG på metallgatan och sen hänger du med mig hem och sover över? ;P Eller är det BG den fredan? :) I så fall kan vi ju va hos dig :D <3

Ja, Mallan sa att ni skulle fira tillsammans, vad kul! Jag vill också! Fast jag visste inte att Johan också skulle komma :O Hälsa honom! ;P

Pussokram<3<3

2010-01-01 @ 03:41:22
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Jollis

Ahaa okej.. men är det vecka 3? Jag ska kolla upp det! Skulle va jättekul! :D

2010-01-01 @ 18:49:03
Postat av: Louise

Ja, jag tror det är vecka tre Jollis ;) <3

2010-01-02 @ 05:50:41
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0