Jaha, nu har jag fått tillgång till att skriva på denna vackra blogg, med Jesus i centrum! Undrar hur detta kommer gå!? Det blir säkert intressant! Jag har en annan blogg som jag redan är någorlunda aktiv på: Wwwmalinmansson.blogg.se men meningen med att jag ska skriva här är att det nästan bara ska handla om den kristna tron!

Har en minihåla just nu på skolan, och lite som jag har funderat på är om mina klasskompisar har märkt om jag är kristen. Jag har ju ganska ofta ett kors runt halsen, och jag har ett armband på mig från ett läger där det står "Jesus är Herre". Men jag funderar på när de där första disskutionerna kommer. Jag undrar hur vissa kommer ta det. Kommer de att undvika en och tycka man är pestsmittad eller kommer de tycka att det är coolt att man tror på Gud. Ska bli intressant att se och jag ser fram emot de stunderna med skräckblandad förtjusning.

Nu ska vi snart gå till Svenskan!



2 kommentarer

Louise

12 Sep 2009 09:23

Men fy vad grymma vi är asså! ;D Bloggen är ju riktigt najs! :D

Ida

13 Dec 2009 13:36

Instämmer, många förstår inte hur man kan vara kristen. Det beror nog till stor del på att de inte vågar "tro"... : )

Kommentera

Publiceras ej