Gå tre kilometer om dan var det ja ...

När ska jag hinna med det? :O JAg har fullt schema hela dagen. Jag hade tänkt gå till busstationen idag men sen kom jag på att jag har min stora feta väska som väger några ton (dubbelt med gympakläder + sovkläder och kläder till imorgon) så det pallar jag inte. Jag får väl gå en runda till hembyggsparken eller nåt medans jag väntar på Mallan och Emma...

Vad tycker ni förresten om den brutala förändringen på min blogg? ;D Ett försök till att coola till det lite men jag tycker bara att det ser töntigt ut. "Danger" och döskallar; fnys!

Gårdagesn tabbar: Amanda ramla över en kloss och Sofie cykla in i en buske i mörkret. xD

Dagens avslöjande: Varje gång jag är intresserad av en kille och det visar sig att han gillar mig också så slutar jag tycka om honom. Det är den sorgliga sanningen, så alla killar! Låssas som om ni hatar mig ;) höhö



Johanna, kolla mina ögon ;)

Soooolong :*


Kommentarer
Postat av: sofie

du glömde skriva att jag trillade ner på ryggen o fick hela jäkla cykeln över mig också;)<3 de va smått pinsamt haha, men amandas va klart bäst :D

2009-10-07 @ 20:00:52
Postat av: Mallan

hahaha, lollis. du e la go du :D

2009-10-07 @ 20:14:46
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha jag har glömt å säga det men jag älskar förändringen på din blogg ;9 så du alltså!



ang. dagens avslöjande: alltså seriöst? haha gud vad jobbigt att det blir så :o



sv: haha tack! ;)

2009-10-08 @ 17:29:40
URL: http://youngspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0