Jag har uppstått från det döda!

vet ni?! Jag dog idag. I killer alltså... ;) men sen när jag hade varit "död" i någon timme så får jag reda på att min killer hade dödat fel tjej och att jag fortfarande lever! xD Ganska rörigt. Men jag kan berätta hur han som egentligen inte skulle döda mig döda mig. ;P

Jag stod nere vi skåpen och väntade på att Emma skulle ta sina engelskaböcker när jag ser några killar peka på mig och säga "där är hon!" (ganska komiskt att de valde mig då när Emma, som de egentligen skulle döda stod precis bredvid). En av killarna kommer men en lapp med en hund på och säger "Vov!". Jag slänger iväg mitt gosedjur (för att skydda mig) men sen märker jag att det kommer ler killar med hund-lappar. Jag förstår att de har lurat mig och att han som precis ropat "vov" inte alls var den som skulle döda mig. han gjorde det bara för att jag skulle bli av med mitt gosedjur och hans kompuis skulle kunna döda mig. Så jag springer iväg, uppåt, upp för tre trappor (tabbe nummer ett där, varför sprang jag inte ut, där det är safe?!) och låser till sist in mig på en toalett 8ännu större tabbe!). Där pustar jag ut och tror att jag är trygg. Visst, jag måste stanna där tills killarna ger sig, men det är det värt! Men icke sa Nicke, efter bara några sekunder så öppnar de dörren (jag tänkte inte på att hålla emot för jag tänkte ju inte på att de kunde öppna) och då är jag körd. jag försöker springa iväg, men killen som försökte döda mig prega upp lappen i ansiktet på mig så jag gav mig. Suck. 


Men så visar det sig sen att han inte skulle döda mig, utan Emma! xD Vilket han gjorde sen också, så nu är emma ute ur tävlingen. :/ Men jag och Mallan är fortfarande kvar och vi ska göra vårt bästa för att ta oss till finalen! ;D

Pussockram skumbanan
// En glad Lojsan


Kommentarer
Postat av: julzor

SVAR: har anmält mig till lägret nu!!! :D

har dock inte snackat med mina flickor men jag ska försöka få medmig dom (:

2009-11-12 @ 19:00:01
URL: http://julzoremzorgregzor.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! allt bra med dig idag? :)

2009-11-20 @ 15:27:54
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0