Hos jollis igen

Heeej! ;d´D Jag är verkligen ledsen för att det är så dött här. jag såg på statistiken att jag trots det har behållt en hel del besökare så då får jag väl ta och skriva nåt till er. ;P

Sen sist jag skrev har jag varit fritidsledare på en barnläger på Strandhem tillsammans med maluin, Emma, August, Danile, Mange och David. :D Jättekul verkligen! Av någon anledning var de flesta ungarna intresserade av vad jag hade för BH på mig héla tiden...

Igår kom Simon och Martin och jag och Johanna var duktiga och både städade och lagade mat. Det blev en lyckad kväll med mycket skratt framför TV:n när vi kolla på Madagaskar 2. xD

Idag ska jag och Johanna till Helsingborgsfestivalen och klockan 4 börjar återträffen! Wihieoooo! dirkekt efter är det Puls! :D

Puss och kram era babianer! <3


haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0