Vill ni att jag ska köpa nåt till er här så säg till ;P

Hej igen! ;) Jag har funderat på hur jag ska göra med alla beställningar jag fått. Först hade jag tänkt köpa det och ge i present till de som ville ha men det skulle nog bli lite dyrt för alla vill ha grejer härifrån. Därför (jag skriver främst till Jollis, Mallan och Emma nu) så köper jag hem typ en maaaassa grejer och så fixar jag lite marknad innan ÅÄÖ dan jag kommer he. xD Låter det bra? ;P Så får ni köpa vad ni vill och så kan jag ta resterna själv. ;D

Och vet du Johanna?! O; Här finns en massa såna balla kepsar!!! ;D

Emelie har laddat upp lite bilder på huset vi bor i nu. Det är inte vårt eget hus, vi flyttar inte in dit förrän efter jul men jag tänkte att ni kankse ville se hur det ser ut där vi bor nu. Så kolla in på hennes blogg.

puss <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Det blir skit bra! ;)

2009-12-21 @ 10:48:55
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Jollis

Men du, du vet vad jag vill ha. köp det! haha men jag vill iaf först och främst ha en adidaströja (som passar!) gärna två. :) Är den bruna och den gröna färgen fin? Den ska inte vara för mesig liksom. xp Om du är osäker så kan du köpa svart. ;P puss

2009-12-21 @ 13:02:17
Postat av: Louise

Oki. ja jag tror jag har rad till det ;)

2009-12-25 @ 02:50:41
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0