Skolstart på Rönneskolan

Jag har precis kommit hem från första dagen på gymnasiet. Det gick bra men jag är rätt trött nu. Jag kom i samma klass som emma och malin men inte med nån från jonstorp. Alla Jonstorpare som går NV kom i samma klass, utom jag. xD
Vår mentor är seeeeg och släppte oss senare än de andra så att jag missade tio-över-ett-bussen. Nästa gick klockan tre. men morfar skjutsade mig.  

Jag i mitt mest nervösa tillstånd

I tisdags hade jag och Jollis JL-party och det belv riktigt lyckat! :D Tyvärr har jag inga bilder från den kvällen. inte än iaf.
Hur har det gått för er andra som börjat skolan idag?
Puss
// Louise

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Japp, jag är med mycket glad över att vi går i samma klass :D jag ser mer och mer fram emot det här året i skolan!

Ses imorn halv 11 eller när det nu va, hörs då. puss <3

2009-08-20 @ 17:12:26
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0