NattochDag

I helgen har jag och min gympagrupp varit på gymnastiktävlingen NattochDag i Oskarsström. Vi hade jättekul (särskilt när vi vann över fjortis-laget) men tävlade till halv två lördag-söndag natt! :O Sen somnade vi ju inte förrän vid typ tre och nästa dag gick vi upp redan halv sju för att vi skulle tävla igen :S Men det blev bra resultat, vi kom trea i trampett och till semi i tumbling och det är skitbra för att vara en så oseriös grupp som vi xD Vårt motto: " Skit i det!" ;) Jag var såklart jättetrött nät jag kom hem på söndan men endå palla jag och emme bada med Sara och Julia i Svanshall, alltid lika kul att träffa dem! :D Jag la mig redan halv nio men endå var jag trött när jag gick upp klockan 6 i morse :S


Pusspåer! <3
//Louise

Kommentarer
Postat av: Julzor

HAHAH , nattochdag var fett med awesome ! riiiktigt kul var det ! fjortislaget vann dock tumbling, men SKIT I DET! :D

riktigt kul tävlign med alla flickor , min sista... sorg

2009-09-09 @ 09:28:27
URL: http://julzoremzorgregzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0