Annas testimony

Anna är en av mina kanon-bra lärare på college.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu går tiden fort, Louise! Snart dags att ta avsked från det som varit ditt "hemma" i snart två år och från de människor du umgåtts med under den tiden. Alltid jobbigt med avsked men om man har något att se fram emot som också är roligt så går det lite lättare. Och det har du ju för snart är får du träffa familjen igen och familjen Schölander (jag är lite avis) och sedan får du träffa alla vännerna här hemma igen! Hoppas planerna du har för nästa år går i lås vad det än är! Njut av sista månaden nu! Kramar

Svar: Tack Anna! That's right, det är lite bittersweet. Men jag har mycket att se fram emot. Jag och danni har bestämt oss för att gör ett internship i EFS-kyrkan i Ängelholm. Tack, det ska jag göra, snart ses vi! Kram
Louise Gunnarsson

2014-11-18 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0