God is good


Kommentarer
Postat av: farmor

så roligt o se o höra dej!! du ser så strålande ut.så jag förstår,att du trivs. IDAG HAR VI HAFT ÅRSMÖTE PÅ e.L.M. I morgon åker jag till Hässlebo,ska skjutsa Victoria till pianolektio.. Saknar dej!varma kramar och hälsningar med första Petri kapitel 1.

2014-02-02 @ 16:48:09
Postat av: Benedicte

Så härligt att höra att bönerna besvaras och att du mår bra! Sörjer lite att jag inte hann träffa dig när du var i Sverige, känns som en evighets sen. Men du ska veta att jag tänker på dig och ber för dig och följer din blogg även om jag inte kommenterar så ofta! Du är fin. KRAM

2014-02-03 @ 00:53:07
URL: http://benedicte.blogg.se
Postat av: Anna B

Hej Louise! Du låter glad och nöjd! Härligt! Här är det -2 C, lite isig snö kvar och mörkt... Men snart vänder det och då kommer våren!
På fredag ska vi, din familj och Schölanders ha husgrupp hos oss. Mysigt! Pelle och Erika hälsar! Kram

2014-02-03 @ 20:01:46
Postat av: Malin

Waaaa vad jag saknar dig. Fantastiskt att höra hur du har det och alla bönesvar. Gud är sannerligen god och att lägga tid på honom är det bästa man kan göra! :) Puss på dig!

2014-02-04 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0