Solo Performance choreographed by my dance teacher


Kommentarer
Postat av: Anna B

Så bra, Louise! Vad bra du förmedlade ett budskap genom din dans! Min tolkning: du var/visade upp en ytlig sida från början, du skalade av dig själv in på djupet, hittade elände men Gud gjorde dig fri och du blev ren, vit som snö. Är jag rätt på det?! Kram

Svar: Tack Anna! Helt ratt pa det, bra tolkat! :) Kramar
Louise Gunnarsson

2013-10-15 @ 19:30:16
Postat av: farmor Maja

Så roligt o se dej Louise ,det går fort tills du kommer hem nu ,det där med dans förstår jag inte,men du förmedlar det kristna budskapets på annat sätt också ,det är jag övertygad om.,varma kramar farmor ,

Svar: Haha, tack farmor! Forstod du budskapet i dansen? Saknar dig!
Louise Gunnarsson

2013-10-19 @ 20:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0