Mission statement

Ledsen för dålig uppdatering här. Denna terminen har jag haft alla mina uppsatser och prov samlade i en klump under de här senaste två veckorna. Jag hade kunnat göra mer än hälften av dem när som helst under terminen. Men tror du jag gjorde dem i januari? februari? Nej, jag väntar till veckan 4000-ord uppsatserna ska in såklart, det låter väldigt förnuftigt. Nåja, jag har börjat få plugget under kontroll nu. Tänkte dela med mig av en uppgift jag fått, att skriva mitt eget mission statement. Här kommer det:

 

I want to live life to the fullest by:

Unceasingly love and praise God regardless of my circumstances.

Regularly making sure my body and mind are in the best shape possible, constantly pursuing Christ-likeness.

Bringing peace and joy to every situation and relationship I'm a part of.

Valuing others above myself. 

 

Det var allt från mig idag. Ha en fantastisk fredag!

Louise


Kommentarer
Postat av: Farmor

tackfredan har varit fantastisk!ha det själv så gott.Du har säkert plugget under kontrollGud välsignelse dej.

2013-05-17 @ 16:58:52
Postat av: Mamma

😊👍

2013-05-20 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0