Visste du att...

... jag (/mamma och pappa) har lagt sammanlagt 1200 kronor på busskort på grund av att jag slarvat bort dem under min gymnasietid än så länge ...och jag har inte ens gått ut tvåan än.

... jag ska till Thailand nästa vecka och ni har väl sett vad det är för väder där?!

... det är mycket konspiration inom formel ett. '

... när jag får ordet i en grupp med folk och de börjar lyssna på mig så börjar jag omedvetet röra på mig och kan inte sitta helt still.

... Emelie har facerapat mig IGEN.

Snygg profilbild huh? Hon är inloggad mer på min facebook än vad jag är.



Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Smart, det tror jag också :) :D



Ja usch vilket väder det är!!! Idag var det 15 minuter sol men inte mer än så... Det är översvämning i krabi, man kan dock ta sig hit från flygplatsen men inte så roligt semesterväder kanske :(

2011-03-31 @ 15:06:49
URL: http://elinoreterngard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0