Sova är skönt

Hej! Det var längesen. Idag är jag hemma eftersom jag har ledig dag men annars är det en vecka kvar på konfalägret jag är ledare på. Jag har haft otroligt roligt den senaste månaden. Konfirmanderna är fantastiska och ledargänget likaså.

Igår var jag, pappa och syrran på Gullbrannafestivalen och lissnade på bland annat Ole Börud, en norsk, kristen sångare. Det var fett grymt! Dock kom vi inte hem förrän halv fyra så idag lyckades jag sova till halv ett. Helt sjukt.


Nä, nu ska jag nte sitta här längre. Vi hörs kanske om en veecka.

Pösshej


Kommentarer
Postat av: isse

Njut av den sista veckan :)

2011-07-10 @ 15:04:28
Postat av: Emma

Åh tack lop! :D:D:D:D:D Och sen när du kommer hem, då ska jag fota dig :D Saknar dig lop!! <3

2011-07-10 @ 22:21:46
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0