Kammarn inatt?



Jag: Så vill ni inte ha mig här? :(
David: Jag vill ha dig här!
Karl: Jag vill ha dig i kammaren inatt.

Sekunden efter kom han på hur fel det lät. Karl spann i alla fall vidare på sin finfina idé, trots att det hela började med en felsägning. Nu har jag gått med på att följa med honom till kammaren, OM han hämtar mig med en helikopter.

Mitt sommarlov har sett ganska enformigt ut sedan konfalägret tog slut. Jag har inte haft kraft nog att ta tag i mitt liv och har därför mest legat och latat mig. Igår var jag så uttråkad att jag lyckades frambringa en liten, liten pust av kreativ kraft och klippte och klistrade ihop en imitation av ett sällskapsspel. Detta försökte jag sedan få familjen till att spela med mig men lyckades inget vidare med att förklara för mamma hur man spelade.


Kommentarer
Postat av: Edvin

SETTLERS!!!

2011-11-06 @ 22:23:22
Postat av: Louise

Ja! Jag vill spela settlers med dig!

2011-11-07 @ 13:38:11
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0