Mm.

Så här känner jag just precis nu.


Kommentarer
Postat av: Okänd

Hur kommer det sig då att det låter finare när du spelar den? :)

2011-01-29 @ 13:10:31
Postat av: Louise

Haha, såpass? :) Håller inte riktigt med dig men tack! :)

2011-01-29 @ 16:55:58
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Okänd

Eftersom du inte verkar tycka som jag så kan jag även lyfta upp några små saker angående skillnaderna mellan han som spelar och dig:

1.Han är mycket äldre än dig; inom några år kommer du vara så ofantligt mycket bättre på piano och då kan du inte gör annat än att hålla med mig.

2. Han verkar vara en "musikalisk" person som spenderar större delen av dagarna till pianot, inte studier.

3. Vissa människor har talang inom vissa saker vare sig de vill det eller inte. Jag är säker på att din talang överskrider den som spelade.

Jag säger inte detta för att man tvunget ska vara bäst på saker utan för att jag tycker att du är otroligt duktig.

(Även om jag inte litar på idealet att vissa är bättre än andra så tycker jag fortfarande att du spelar bättre :)

2011-01-30 @ 16:37:24
Postat av: Viktor

Jag hoppas att du mår bra, för hur kan man inte må bra av sån här fantastisk musik!

och om du inte mår bra eller är förvirrad så hoppas jag att du ska må bättre :)

2011-01-30 @ 19:56:57
Postat av: Louise

Okänd: Tack för peptalken! :D

Viktor: Jag mår bra Viktor och låten är fantastisk :)

2011-01-31 @ 12:51:40
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0