Summer-moment

min kära vän Amanda bor för tillfället bara en kilometer från mig och detta har vi uttnyttjat en del på sistone. Igår cyklade jag hem till henne vid 10, bara sådär. Ni kanske inte tycker det är något konstigt men för mig är det inget jag gör dagligen. Jag bor nämnligen mitt ute i ingenstans. Vi gick i alla fall ner till en av mina favorit-filosofi-platser nerte vid havet och satt och tittade på folnedgången. Hur mysigt som helst.

Vet ni någonting sorgligt? Malin Månsson, världens mest underbara unge åkte till USA förra veckan för att stanna där ett år! Läs gärna hennes blogg. :)

Hajdå.


Kommentarer
Postat av: Malin

naaa, miss you bobidddo.. love you or in swedish maybe? JAG ÄLSKAR DIG!

2011-08-02 @ 08:09:26
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Om jag har lyckats göra nåt? Ja, suttit här en del, men nej, jag håller faktiskt på med mitt träd som ska upp på väggen någon gång.. fotat lite och så. önskar ibland att jag hade fler vänner. böööhöööl. nej skämt och sido, jag klarar mig fint här. hur e det där borta?

2011-08-11 @ 16:50:36
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0