Varför finns det ingen ångra-knapp i livet?

Det hade vatt rätt bra att ha faktiskt. Att kunna gå bak och redigera efteråt. Många gånger önskar jag att jag kunde det. Inte bara när det gäller stora förödande misstag utan bara smågrejer... Men det är väl meningen att man ska lära sig av sina misstag...

Om ett tag ska jag ta tåget till Malmö och gå på en lärljungaskola där tills imorgon. Jag vet knapprt vad det är och jag känner ingen som ska dit, finemang! Jag känner mig inte sådär otroligt peppad.

Jag kommer ihåg när jag var sådär väldigt positiv hela tiden, vad har det tagit vägen?



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin blogg :D

2010-09-24 @ 16:20:29
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0