Sverigedemokraterna

Jag tycker det är hemskt att de är med i riksdagen. Det de står för är verkligen inte okej. Men samtidigt, har vi rätt att trakassera alla i sverigedemokraterna bara för det? Partierna i riksdagen fryser ut dem totalt, tidningarna skriver om dem som om de vore ondskan själv o.s.v. Och det här som det stod om på blogg.se idag, vad är det för nåt liksom? Visst är det okej att inte gilla deras åsikter 8mer än okej) men att hoppa på männiksorna som står bakom dem, det är minst lika lågt som att vara mot utlänningar. Vi är alla människor.

Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: sofie

om gud tycker de är okej med sverigedemokrater ska jag slå honom! riktigt hårt! klart som fan de är rätt att frysa ut ett främlingsfientligt parti. sist sverige hade nåt sånt i regeringen va under andra världskriget, så om du inte fattar vad som händer med ett ökat antal nynazister i sverige kan vi ta den diskussionen på nån träning. jag blir förbannad på riktigt:P

2010-09-20 @ 22:09:41
URL: http://ifoundmyself.blogg.se/
Postat av: sofie

dom som är sverigedemokrater kan fan bestämma över sina åsikter mer än vad en invandrare kan bestämma över sitt födelseland. jävla idioter som har röstat in dom! jag säger som en kompis, razistapor!

2010-09-21 @ 16:05:43
URL: http://ifoundmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0