Nu har jag sjunkit rätt lågt

Det är inte riktigt okej att skriva en text på svenska, översätta hela skiten med google translate och sen be en tysk kompis att fixa resten av min läxa. (a) Men jag ska faktiskt hålla tal i 2 minuter på tyska imorgon och jag har panik! :O

Nu fick jag reda på att jag var den tredje från min klass som hade frågat Marc (tysken) om tyskatalet. Dessutom har Ann-Kathrin (som bodde hos mig) som jag skicka ett mejl till innan idag också svarat och rättat hela texten. De är för snälla.

Bilden är från förra veckan då vi spelade Laserdome med tyskarna.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag tycker du gjorde helt rätt i att få hjälp av dom :)! Så länge talet blir bra så ska man inte klaga ;)

2010-09-21 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0