Ett misslyckande?

Vi stod i regnet och väntade i Ängelholm. Tog en juice på espresso-house. Gick hem till min farmor i brist på bättre förslag. Men när vi kom fram kom jag på att jag glömt nyckeln. Vi ringde farmor. Och väntade. Väntade. Sen ringde farmor och sa att hon gått fel. I sin egen stad. Så vi väntade lite till. Sen kom jag på den brillianta idén att vi skulle leka hela havet stormar där ute i regnet medans vi väntade. Vi använde min mobil till att spela upp musik. Sen kom farmor. Hon pratade svenska med dem.

Jag hade i alla fall kul.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, guuumman! :D

2010-09-12 @ 21:34:23
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Viktor

haha låter som en underbar dag :)

2010-09-13 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0