Ullared

Idag var jag på Ullared med mamma och syrran, najs som alltid på Ullared. ;) Jag köpte lite allt möhligt men mest viktiga tråkiga saker som strumpor, basplagg och sånt. Däremot köpte mamma en fräck grej. EN avancerad våg som mäter inte bara vikten utan även andel fett, muskler och vatten i kroppen. Själv hade jag 17 % fett, 73 % muskler och 53% vatten. Jag vet, det är mer än 100 % och jag vet inte hur det funkar, men jag lär mig väl. :)

Nä, nu ska jag titta på några avsnitt Lost och packa upp det jag handlat. Ha en fortsatt bra fredagkväll! ;D
//Lojsan



Juste! xD Tussen har fått en kattunge också! ;O Vill du ha? :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy va nice, jag vill också till Ullared! :D

2010-05-08 @ 13:05:16
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0