Förvirrad

Förvirrad. Senil. Glömsk. Borta. That's me. ...ibland. ...oftast.

På mindre än ett läsår har jag blivit av med alla viktiga saker man kan bli av med som elev på Rönneskolan. Mattagg, nyckel, busskort. jag ahr blivit av med de här sakerna flera gånger varav en av gångerna var på riktigt. Jag har fått betala 300 spänn för ett nytt busskort, 50 för mattaggen och 60 för nyckeln.

När jag letar efter saker så ser jag allt utom de jag löetar efter, jag är blind för det jag blivit av med.

När jag går ut ur ett rum så är det alltid nåt jag glömt. Igår glömde jag min väska i mattesalen. Jag blev ju av med mina nycklar häromdagen. Och jag vet inte hur många gånger jag glömt min mobil.



Menmen, jag jobbar på en förbättring. Jag har nu kommit på en fenomenal idé som hjälper mig att inte bli av med nycklarna; jag har satt fast dem i mina jeans. ;) Puss


Kommentarer
Postat av: Linus

...Alltid!

2010-03-09 @ 20:15:06
Postat av: Louise

Haha, ja alltid. x) Och idag blev jag av med mitt busskort IGEN!!! :'(

2010-03-09 @ 20:33:29
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Louise louise min vän. Vi älskar dig ändå! :) <3

2010-03-09 @ 21:05:45
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0