Sofie Andersson



Nu när jag ska skriva om Sofie så bara måste jag passa på att ta med den här bilden, även om hon har plågats tillräckligt av den redan. ;)

Sofie och jag har gått i samma gympa-grupp några år nu och hon har alltid varit den som uppmutrat mig mest och alltid stöttat mig. Hon retas aldrig och jag får bara positiva kommentarer för att jag är starkare än henne. Dessutom har hon ALDRIG filmat mig när jag gjort en barnslig dans med mina gymnaster och lagt ut den på facebook. NAAT ;D

Även om Sofie retas en hel del så gör hon det med kärlek och jag vet att hon menar väl innerst inne. ;) Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne på träningarna,  för hon hjälper till att höja stämningen och kommer med roliga små försök till skämt hela tiden. ;)

Nä, men seriöst Sofie, du är en underbar kompis och jag är glad att du och Emma aldrig lämnat gruppen för då hade jag nog med slutat. Jag älskar våra numera smålata träningar som har förvandlats från arbetsläger till kafferep och det är alltid lika kul att komma till träningen och veta att du är där.

Så jag hoppas att vi ses igen på söndag och att vi har lika roligt som vanlig! Pussokram!


Ps. Sofie har också fått bullar på armarna nu.


Kommentarer
Postat av: sofie

sötis :D skrev du detta för att fjäska så jag ska sluta kommentera dina uppumpade muskler? ;) hahaha

Såklart vi ses på söndag =)



du glömde skriva om mina bullar =( ;)

2010-01-21 @ 19:08:53
URL: http://sofieua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0