Mina käääära systrar

Emelie: Louise, vet du att du pruttar i sömnen?
Louise: Hur kan du veta det? Du sover ju alltid när jg sover!
Emelie: Hur kan du veta det? Då sover ju du!



Jag och Emelie har blivit ännu tightare knasiga systrar underdenna semestern. Igår lekte vi rullande köttbullar som lät sig svepas med och rullas runt av vågorna och idag tog vi med våra saronger ner i poolen och lekte ubåt. Vi försökte ta med luft ner under vattnet. ^^)

Vickan däremot är ett riktigt litet busfrö. Hon är gaanska så bortskämd. Några exempel: Numera när Emelie kommer hem med en glass till Vickan äter hon snabbt upp den och skriker: "JAG VILL HA EN GLASS TILL!!! NUU!" Och när jag stilar till henne så att hon ska bli "Likadan som Lollo" så vill hon ha en hel burk med spray i håret, massor av mousse, platta det och föna det ett antal gånger, plus smink. Efter hälften av det där säger jag: "så, nu är du klar Vickan, du blev Jättefin!" Men då svarar hon: "Nä, jag ska ha MEEEEEEEER". typ... x)



Jag och Eme fota en del idag på stranden. Det blev lite mörka bilder, men vissa blev ganska bra. ;)



Gooodnight! ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

fotomodell! ^^

2010-01-06 @ 20:04:57
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, mycket fint syrran, mycket fnt ;)

NINJA ALF!<3

2010-01-07 @ 03:03:05
URL: http://gunnarssonemelie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaa! Fy va fina bilder där längst ner. :)

2010-01-07 @ 12:05:49
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0