Emma Åkesson



Min sötaste Emma. Ledsen att du fått vänta så länge på att jag skulle skriva om dig här ;P Du är ju trots allt en av mina aldra bästa kompisar. :)

Emma är världens finaste person. Hon har en underbar personlighet och hon är en sån tjej som alla bara tycker om direkt. Hon kommer alltid med styrkande kommentarer och är en riktigt bra vän. Hon finns alltid där när jag behöver henne och det räcker att höra henne skratta så blir man på bra humör. ;) Hon skrattar väldigt mycket förstår ni. ;P

Emma och jag blev kompisar en gång för länge länge sedan när vår familj var hemma hos dem på middag. Vi är faktiskt släkt, våra pappor är nästkusiner. x) Ia alla fall, efter maten satte vi oss uppe på Emmas rum och snackade, snackade, snackade. Det tog aldrig slut och vi hade så mycket att prata om. Vi pratade om allt och inget, utan några pinsamma tystnader. ;)

Sedan åkte jag till Thailand och nästa gång vi lärde känna varandra bättre var på konfat på Strandhem. det var goa tider det... :P

Sedan har vi båda gått på ÅÄÖ, läger och nu i samma klass. Det känns triktigt gött att ha Emma i samma klass. :) Utan Emma och Malin vet jag inte vad jag hade gjort. :(

En viktigt sak till! Emmas kramar, de är goa de. ;) Den familjen är en riktig kram-familj. :D

Puss på näsan Emma! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Aawe!!!! :D <3 Louise vad jag älskar dig ännu mer nu. Jag vet inte vad jag ska säga, det var så fint det du skrev.. Jag kommer också ihåg den där kvällen, jag fattar inte att vi bara öppnade oss o snackade om verkligen allt, det var ju första gången vi träffades.. ja kul var det iallafall!



Jag kan inte säga mycket mer än, jag älskar dig otroligt mycket och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, alltid lika glad, positiv och uppmuntrande när det gäller allt.

En stor puss får du.. imorgon! <3

2010-01-25 @ 21:35:09
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0