Emelie Gunnarsson



Memmelli Gunnarsson, kära syster. Pemme är världens knasigaste, roligaste och bästa syster. Vi har jätteroligt tillsammans och har en bra syster-relation jämfört med andra syskon. Vi bråkar nästan aldrig och kommer bra överens tack vare att jag är cool-lugn även när hon är extremt irriterande. Haha, nä hon irriterar mig nästan aldrig. Faktiskt.

Eme är mogen för sin ålder, det kan man lugnt säga. Kanske beror det lite på att hennes syster har försökt uppfostra henne, vad vet jag. (a) Hon ser ut att vara kanske två år yngre än mig fast det skiljer fyra. Hon ser äldre ut än vad hon är och jag ser yngre ut. x) (Hon har snart växt ifatt mig!!!! :O)

I Thailand hade vi naaajs och dela rum i en månad så vi lärde känna varandra ännu bättre. Vi hade jättekul tillsammans och som ni säkert har läst i tidigare inlägg så hitta vi på en massa galna saker och var allmänt konstiga.

Tio snabba frågor med Emelie:   (fetstil=Emelie)

  1. Vem är du? Jag är en vanlig (eller ovanlig?) människa som bor här på moder jord.
  2. Beskriv dig själv med 3 ord. Helt klart bäst.
  3. Vad gör du på fritiden? Gympar såklart, ni vet flick, flopp, flipp, flack... Och så umgås jag med mina knasiga kompisar.
  4. Relationsstatus? Singel.
  5. Var är paradiset på jorden? Framför datorn. Haha, jo det har jag märkt att Emelie tycker. När vi var i Thailand så satt hon mer framför datorn än var ute i solen. x)
  6. Vad är meningen med livet? Höhö? Den hittar man väl när det blir nån mening? Eller? ...vet inte.
  7. Hur skulle du beskriva mig (Louise)? Knäppjök. Utomjording, bara titta på henne, man märker det med en gång.
  8. Familjen Gunnarsson? Man väljer ju inte sin familj... Louise - utomjording, Pappa - wanna be superman, Vicktoria - familjens odrägliga sladdis, Mamma - håller ihop familjen, Emelie (jag) - Familjens ljus.
  9. Vad tycker du om ärtsoppa? Oookej. Äckligaste som finns. Snorkråksfärgade ärtor med upphostat slem. Jag tycker illa om ärtsoppa.
  10. Något mer? Tack tal?... Jag är rolig.

Jag kommer alltid att älska dig Emelie och jag hoppas att vi kommer fortsätta umgås mycket när vi blir äldre. Pussokram din lilla fis. <3


Kommentarer
Postat av: emelie

Haha, Tack så jätte mycket älskade syster :D<3

Jag är förrolig,Var får jag allt ifrån lixom? (a)xD

Puss på dig, och tack detsamma ^^<3

2010-01-28 @ 18:29:20
URL: http://gunnarssonemelie.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Den är så bra kom gärna in och läs min eller kan vi lägga till varandra på blogglovin kanske?



Kram

2010-01-29 @ 11:30:05
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej !

Du är en fantastisk tjej, så fint du skrivit om din mamma och din syster, det värmer i mormorshjärtat.

Fast jag måste försvara Victoria, hon är inte odräglig, jag har ont i mitt knä , på morgonen när hon sov över hos mej , så sa hon : ska jag hjälpa dej mormor. Genast flög hon upp ur sängen, hämtade mina kryckor och hjälpte mej på med skorna. Hon visste inte hur väl hon ville mej, en fantastisk liten unge, och hon är bara 3. Kram mormor

2010-01-30 @ 12:48:28
Postat av: Anonym

2010-01-30 @ 12:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0