Bajs

I detta inlägg ska jag ta upp 3 viktiga punkter.

  1. En brandman med sjuk humor.
  2. I förrgår gick jag och la mig klockan 7 på kvällen.
  3. Gårdagen sabba min fina kurva i bloggstatistiken.

Jaha, så om vi börjar med punkt ett då. ;) Jag har precis varit på ett föredrag med en kille som skulle snacka om alkohol i trafiken. Han var gaaanska konstig. När han visade en bild på en lastil med en mosad gubbe under så sa han: "Ja, han är nog smalast i Sverige i alla fall" och sen visa han en bild på en kille med en bruten nacke och då sa han: "Ja, han har nog inga problem att se i döda vinkeln!".

Jo, det är sant. I förrgår gick jag faktiskt och la mig klockan 7. Men jag vaknade igen, helt utvilad klockan 9. xD Sen kunde jag inte somna om :(

Jag hade som mål att inte bryta min fina räta linje i statistik-diagrammet på en vecka ...men igår sket det sig. :( Jag var inte så aktiv igår, så det är väl helt förståeligt... :(


Och vet ni? Idag har våran kemi, fysik och tyska lektion ställts in! ;D hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Jossan

näääj, haha jag gör också sånna mål även om jag lyckas sabba dem efter 4 dagar ;) oj, hade ni ens några lektioner idag då? :o



hihi taaack :D

2010-02-04 @ 16:45:51
URL: http://youngspirit.blogg.se/
Postat av: sannie

hihi tack! :D

<3

2010-02-04 @ 20:59:56
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0