Villkorslös kärlek

Tänk vad fantastiskt det hade varit att bli älskad av någon som aldrig slutade älska en, hur mycket fel man än gjorde. Oavsett om man totaldissade personen så fanns han alltid där och väntade på att man skulle vända tillbaka till honom. Någon som man alltid kunde räkna med... Tänk vad bra att alltid ha någon att komma till, oavsett vad som har hänt i ens liv. Om alla andra har vänt sig bort från mig och övergivit mig så har jag ändå honom kvar. Ingenting kan skilja mig från hans kärlek. Jag har hittat den killen. Jesus.

Ingenting, jag kan inte göra någonting för att du ska älska mig mer än vad du gör.
Ingenting, jag kan inte göra någonting för att du ska älska mig mindre än du gör.


Kommentarer
Postat av: Emma

Oh Louise vilken fin, underbar och sann text!

2010-08-03 @ 14:55:57
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Malin

Amen!

2010-08-07 @ 19:15:47
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0