Nyttig, onyttig, palla.



Kolla vad duktig jag är! :O Jag har gått (grönt)/sprungit (blått)... kan det va en mil? :D Dock tog det slut på alla mina krafter så jag har varit död sedan dess.

Ni vet ju hur jag brukar göra kakorna jag bakar nyttigare än receptet visar, hrm, idag gjorde jag typ tvärtom. (a) Jag skulle laga makaronipizza till lunch... Enligt receptet så skulle det va skinka i, men det hade vi inte hemma så jag kötta på med lite fettig bacon istället. :D Sen så stod det att det skulle va mjölk och ägg i, ups, vi hade inte nåt av det så jag sket i äggen (typ det enda nyttiga i rätten) och tog grädde istället för mjölk. :D (a) Så krydda jag med lite extra ost också... Det blev gaaanska fettigt.

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0