Trötthet

Imorse när jag precis käkat upptäckte jag att det bara var några minuter tills min buss skulle gå. Jag panikcyklade till busshållsplatsen men jag missade bussen med några sekunder. Så jag funderade. Min svenskalektion började en timme senare och nästa buss gick inte förrän om två timmar. Ingen kunde skjutsa mig. Jag hade en cykel... Så jag cyklade. Jag har nog aldrig cyklat så snabbt till Ängelholm, i så fall i medvind. Jag hann precis till lektionen så jag är ganska nöjd. ;) Det jobbiga var att jag var tvungen att cykla hem efter skolan också så nu ör jag rätt slutkörd. -.-

Vet du? Jag hade glömt mitt lösenord till skolans datorer nu när jag börja 2:an och jag kunde verkligen inte komma på det. Det bestod bara av en massa oregelbunda siffror och bokstäver som jag fått till min inloggning från början så jag kunde ju inte gissa mig till det. Men så igår så satte jag mig vid en dator och liksom automatiskt knappade jag in mitt användarnamn och lösenordet. Inte förrän när jag tryckt på "logga in" så gick det upp för mig att jag kommit ihåg mitt lösenord.



Kommentarer
Postat av: HANNA

Var med och tävla om en VALFRI PRODUKT för 300 kr i min tävling, det är få som deltar så chansen att vinna är stor :D

2010-08-27 @ 17:18:56
URL: http://hannas.nu
Postat av: emme

din klant:p fast du fixa det tills slut iaf x)

2010-08-28 @ 10:56:29
URL: http://gunnarssonemelie.blogg.se/
Postat av: sofie

hahaha alltså ibland diggar jag dig starkt;) jag hade aldrig fått för mig att cykla till skolan:P

nu fick du min nya blogg på köpet, fan va bra:D

2010-08-28 @ 13:11:43
URL: http://ifoundmyself.blogg.se/
Postat av: Gisela

Hej :D vad ska du göra idag? Om du har lite tid över kan du ju kanske ställa en fråga i min frågestund :P kram

2010-08-29 @ 08:59:59
URL: http://giiselas.blogg.se/
Postat av: Viktor

Skönt med en bra start på dagen :)

2010-08-29 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0