Tjallå!

Jag är lite konstig. Tänkte försöka leva nyttigt resten av sommarlovet. Men så blev det lite blåbärspaj till efterrätt... och sen skulle jag baka en "nyttig kladdkaka" som blev skitäcklig och då överöste jag den med glass... (a).

Vickan just nu:
Vicktoira: "Maaamma, kan du lära mig att skriiiva!?"
(inget svar)
Vickoria: "Maaamma, kan du lära mig att skriiiva!? Maaamma, kan du lära mig att skriiiva!?"
Mamma: "Ja..."
Vickoria: (hörde inte) "Maaaaamma, kan du lära mig att SKRIVA?"
Schanna (Victorias kompis): "Du får nog ropa lite högre så hon hör."
Vickoria: "MAAAMMA, KAN DU LÄRA MIG ATT SKRIIIVAA?!"
Hon har fortfarnde inte slutat ropa.

Jag har äntligen träffat lite folk. Var med Emma igår och Sara och Julia idag. :) Ikväll ska jag till Lergberget och spela trashockey (?). Hoppas du får en underbar kväll! :D


Kommentarer
Postat av: emelie

vår lillsyrra är ball ;)

2010-08-11 @ 20:18:30
URL: http://gunnarssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0