I'm bored

Ja... Jag står verkligen fast vid morgonens tips. För det var precis så min dag blev. Jag har inte gjort NÅGONTING!? Jag har varit så uttråkad att jag till och med har satt mig och spela världens tråkigaste Tv-spel. ..och tittat på tecknad film med Vickan, en sån riktig barnfilm. Det hemska var att jag i vanliga fall brukar tycka den filmen är så otroligt tråkig, men idag hade jag så tråkigt att till och med Victorias tecknade film var rolig att titta på. Suck. Menmen, som Malin sa, man måste ha sånna dagar ibland.

Snart uppdaterar jag ny design, riktigt cool blev den. ;)
Pösshej<3

Kommentarer
Postat av: mersiha

aha längtar tills att se den :D

2010-08-17 @ 21:22:41
URL: http://merissa.devote.se
Postat av: Viktor

Vad hände med alla dom sakerna som du skulle hinna göra? ;)

Låter som att du haft en väldigt väldigt rolig dag.... :)

2010-08-17 @ 21:59:45
Postat av: Louise

Haha, jag kom hela tiden på anledningar till varför jag inte skulle göra dem. (a)

2010-08-18 @ 09:25:24
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Viktor

haha blir lätt så :).. När börjar ni skolan? Jag menar hur många dagar har du på dig att hinna göra alla dom sakerna? :)

2010-08-18 @ 12:44:48
Postat av: Louise

På måndag :) Så 4 dar x)

2010-08-18 @ 13:29:08
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Viktor

åå vad härligt för dig :)! själv så börjar jag imon.. Ser verkligen fram emot det... ;)

2010-08-18 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0