En bortskämd unge


Victoria Gunnarsson, världens sötaste och mest bortskämda unge. Just nu så sitter hon på toan och ropar: "Jag vill ha en BOOOK!". Hon kan ju inte sitta och bajsa utan att ha nåt att läsa. Igår så muta vi henne med att hon skulle få glass när hon kom hem eftersom hon var så tjurig i bilen, så när vi kom hem gjorde jag värsta feta glassen till henne, men banan, godis, strössel, sylt, allt. När hon ser den är hennes första kommentar: "Det är inget ljus på den!". Såklart. -.- Och i måndags när hon hade kalas och jag och Emelie ställpde upp och skämde ut oss inför alla föräldrarna genom att klä ut oss till clowner så springer Vickan in och gråter när hon får se oss. "Det var ju inte såå de skulle se ut." hehe.

Ett 4:e exempel: Igå när vi var i pannkaksladan och Vickan skulle få sin pannkaka så såg den inte ut exakt som hon hade tänkt sig och hon blir ju såklart jättesur och tvingar mamma att gå tillbaka in och fixa grädde och chokladsås. Men så fick hon ingen smilis på gräddklicken den stackaren och då blev ju allting jättehemskt...

 

Nä, förlåt vicktoria, du är världens bästa lillasyster och jag vill inte ha någon annan. <3


Kommentarer
Postat av: nadia

Akta er med att skämma bort henne. Hon låter som mig när jag var liten, och det har tyvärr inte gott bort i vuxen ålder vilket kan ställa till stora problem när jag blir skitarg om jag inte får bestämma.

Allas åsikter och ideér är aldrig rätta, det är bara mina som duger.



www.prinsessanadia.se

2010-08-12 @ 21:44:59
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0