Tjenatjenatjolahopp!

Jag sitter i bibblan i skolan och borde egentligen plugga den här timmen innan Emma och mallan kommer men jag pallar inte.

Vet ni?! Det ska börja en tjej (hon e typ över 30) i vår gympa-grupp! xD Hon kommer fån italien och har varit AG-gymnast tills hon var 22! :O Hon var säkert asbra. Hon pratar inte så mycket svenska så vi får prata engelska med henne. Skitcoolt! ;D

Dagens avslöjande: Jag har mitt knapp-armband på mig idag. Nä, Louise, det där var inte mycket till avslöjande! Nej jag vet. (a) Men jag har slut på idéer. Dålig ursäkt, du har massor av hemligheter kvar att avslöja! Ja, men inga som jag vill avslöja! Vänta, nu kom jag på ett; Jag har börjat bli schizofren x)

kisses
//Lollan

Kommentarer
Postat av: Jossan

fräckt :P men ... vad är AG-guymnast? :$ jag har glömt ;p



hm, det avslöjandet var inget avslöjande louise ;D

2009-09-30 @ 10:20:55
URL: http://youngspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0