Pengaförvaring i näsan

Vet ni?! Jenny har kommit på en fenomenal ídé som kommer förändra världen! Idén går ut på att man ska kunna förvara pengar i näsan och sen när man ska betala är det bara att fräsa ut ett mynt i taget! xD Visst är det en revolutionerande idé! ;D

Här får ni en gammal snygge-bild på mig och Jenny där jenny har grädde på näsan ;D


Vet ni vad som är ganska otroligt?! :O Efter flera år av gymnastik-träningar så upptäcker jag IDAG att jag skruvar åt olika håll halv- och helskruv. xD Halvor skruvar jag åt vänster och helskruvar åt höger. :O men när jag ska göra grupperad halvskruv (körde dubbelhalv idag, det var då jag märkte det) då skruvar jag också åt höger! xD Nu hängde ni icke-gymnaster kanske inté med... ;)

Dagens avslöjande: jag har kommit på ett nytt sätt att få power på gympan (mer än att dricka kaffe med extremt mycket socker i), Slå mig själv! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa g

sv; jag förstår vad du menar, tog ett tag innan jag fixade mellanrummen ^^

Det är en kod som du ska lägga in mellan varje nedräkning som gör att det blir ett mellanrum, så vill du ha fler mellanrum så lägger du in koden flerg gånger :)

koden är </ br>

Hoppas du förstod :)

2009-09-16 @ 15:42:49
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0