hey

Jag har börjat bita på naglarna igen. De som hade blivit så långa och fina. :( Too bad.

Denna vekan ska jag och syrran vara vegeterianer. Jag ska ha nåt sånt mål varje vecka nu, typ inte sminka sig på ehla veckan, inte äta något onyttigt på en hel vecka eller kanske spela piano minst en halvtimme per dag i en vecka. :D

Gårdagens citat (av mig): "Äter fisk vegeterianer?"

Dagens avslöjande: Jag kommer inte bli snygg på skolfotot. ... Men jag kommer iaf vara lik Jollis ;) (och jag menar inte att Jollis är ful då asså ;P)


Kommentarer
Postat av: Jollis

haha! precis som att du inte kommer vara snygg bara för att du liknar mig! xP

2009-09-21 @ 11:27:43
Postat av: Louise

Haha, nä, det mena jag inte ;P Men du passar mycket bättre i det än jag ;)

2009-09-21 @ 11:52:08
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha..

Louise, vilken fin bild!! :) du är så sööt <3

2009-09-21 @ 12:10:09
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Sofie

svar: hahaah aa stackaren va helt hysterisk ;) shit va jag garvade åt henne haha, kunde inte hjälpa de;P

2009-09-21 @ 12:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0