Hemma från Vänersborg och Göteborg

Tjenetjena! ;D Jag är ledsen att jag inte skrivit på hela helgen men det beror på att jag har varit med de bästaste av vänner; Johanna, Malin, Emma och Ellen!!! ;) Ellen bor i Vänersborg och vi var där och hälsade på henne. Vi kom till Göteborg på lördan och då började vi med att shoppa loss ochgöra slut på alla våra pengar. Sen åkte vi hem till Ellenor och där käkade vi taccos, hyrde film, titta på filmen och såklrt; snacka tjejsnack. ;) Av någon anledning bestämde vi oss för att klä ut oss lite när vi skulle hyra film så jag kom in med simfötter och simglasögon. Johanna hade ett paraply som de fick säga till henne att fälla ner. xD





Världens coolaste butik!



Vi hade iaf jätteroligt och som ni säkert förstår har jag nu laddat med en massa citat ;) Here it comes:
Helgens citat:

Av Mallan
:På vägen till Göteborg så skulle Malin betala med nåt kort som man fick åka hur mkt som helst med inom Skåne under en dag. Så vi var inte riktigt säkra på ifall de skulle godkänna det som betalning till Göteborg. Men å kom vi på att konduktören vet ju inte var Malin ska hoppa av, så det var ju lugnt. Men eftersom hon satt med oss och vi skulle till Göteborg så kanske konduktören fatta det? Så Malin sa: "Jag känner inte er." Och så vände hon bort huvudet och låtsades sova. Efter ett tag sa hon: "Men jag passar ändå inte ihop med er, ni är korta och söta, och jag är lång.... och söt." xD Hahaha. Det var sjukt kul då iaf ;)

Av Ellen
: "Oojdå!" (När vi gick i gången på tåget och det plötsligt kom en ganska stor tjej som vi skulle ta oss förbi xD)

Av Johanna
: "Varför har han en visp på huvet?" (Om nån konstig gubbe som hade på sig en sån som man masserar huvet med på huvet.)

Av Emma
: "Jag är riktigt nöjd med min klocka." (Sa hon typ femtielva gånger ;)) Och sen var det ju ganska kul när han som sålde snacks på tåget sa till Emma: "Går det bra?" Och Emma bara: "Njaaa." xD (Om matten då asså, det gick gaaaanska dåligt för henne ;))

Av nån snubbe på tåget: "Asså det finns något som kallas gymnastik. Det finns såna träningar man kan gå på vettu." (När jag satt i spagat över mittgången på tåget xD)

Dagens avslöjande: Jag shoppade för ett och fyra i helgen. :S

Veckans mål: Osminkad hela veckan.

Vill ni veta hur förra veckans mål gick? Jag skulle ju vara vegeterian. Som ni redan vet så sket det sig på onsdan. Det gjorde det även lördag söndag xD

Jag borde egentligen klippa gräset nu men jag pallar inte för det är inte särksilt mysigt väder. Vill ni veta en sak till? Min mobil har börjat dampa igen. -.- Och nu går den inte att ladda längre heller! :O

Pöss <3
// Louise Lortig


Kommentarer
Postat av: Emma

hAHAHAH! vi e bäst ;D haha.

2009-09-28 @ 10:15:52
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Emma

hAHAHAH! vi e bäst ;D haha.

2009-09-28 @ 10:16:08
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0