Failure

Ígår åt jag en skinkmacka (kom inte på att jag är vegiterian förrän jag ätit upp den), en korv (kom inte på att jag var vegeterian förrän jag köpt den för mina få slantar jag hade kvar och ätit en tugga) och lite Zlatan-pizza (jag var vrålhungrig och hade inget annat att äta+ att jag redan hade failat på att vara begeterian den dagen). Så jag failade på att vara vegeterian igår, men jag ska försöka vara det resten av veckan. ;)

Igår slingade och klippte Johanna mitt håt. :D Jag satt modell på hennes lektion. Jag blev skitnöjd. :D Tack Jollis! <3 medans jag var där och blev klippt missade jag lunchen. tyskan och idrotten. xD Men det var det värt. ^^)



Dagens citat: Ja, har vi nåt bra citat idag eller? Mallan och Emma.

Dagens avslöjande: Jag är nog lite för tävlingsinriktad för mitt eget bästa...

Svaren på frågorna ni ställt kan ni se här

Pusselipussgurka!
//Lojsan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0