Tjenatjena

Jag börjar med lite bilder från igår:





De två översta bilderna är ifrån där jag brukar sitta och filosofera på söndagarna innan gympan. Man kan säga att det var ganska så omöjligt (ifalla du inte ville bli dyngsur och nästan blåsa iväg) igår. x) Så jag satte mig på en bunker istället (tredje bilden). Där blev jag visserligen inte blöt men det blåste om möjligt ännu mer så jag satt inte där så länge.

Veckans utmaning: Gå tre kilometer om dagen. Jag hade egentligen tänkt att det skulle vara springa tre kilometer om dagen men jag är förskyld och har ont i halsen så det får bli gå.

Förra veckans utmaning klarade jag faktiskt av bra. Men nästa gång tror jag att jag ska lägga till att jag inte får titta mig i spegeln på hela veckan också. ;)

Pusspåer <3
//Lojsan


Kommentarer
Postat av: sofie

jag tyckte mitt förslag på utmaning va bättre (a) haha, eller emmas ;)

2009-10-05 @ 22:36:38
Postat av: Louise

Haah, att jag inte skulle träna på en vecka eller? xD

2009-10-06 @ 11:32:29
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha... good luck att inte titta dig i spegeln louise. ;D Då kan du typ inte gå på toaletten eller in i någon affär över huvudtaget. xD <33

2009-10-06 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0