Bajs cykel

Igår när jag cykla till busstationen så hade jag ganska stressigt för jag var sen och så ca 100 meter innan busstationen så åkte kedjan av. -.- Men jag hann som tur var ändå. ;) Sen idag när jag kom fram till Jonstorp så såg jag min cykel och kom på att den fortfarande stod där. Så jag vände upp och ned på den där i spöregnet och fixa den. Sen cykla jag hem och precis innan jag kommit fram så åker kedjan av igen! :O

Nu borde jag egnetligen vara ute och gå men jag tror att jag testar Wii Fii spelet som vi har lånat istället. Det är faktiskt ett träningsspel så jag ska testa att jogga en runda framför Tv:n xD

Dagens citat (av Mallan): "Emma, du ser ut som en ekorre med rabies!" HAhah xD

Dagens avslöjande: Denna veckan funkade det inte riktigt med inte-äta-nåt-sött-metoden jag tänkte ha. (a) Har nyss ätit ett X antal chokladbollar och innan i veckan har jag ätit sammanlagt en hel äppelkaka.




Kommentarer
Postat av: Rasmus

SV: Nej Hampus janzon vem e det?:O

2009-10-09 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0