Offer nummer två och en roligt knasig farmor

Offer nummer två avklarad med telefondöd.

Farmor är för go ibland asså ;) Idag tog Emelie och Vickan bussen till Helsingborg (delvis tillsammans med mig eftersom jag skulle till gympan) för att Emelie skulle på UG där. Ja, skit i varför, det blev lite krångligt, Vickan var i alla fall tvungen att hänga med. Klockan halv 4 upptäcker jag att farmor har ringt och jag ringer eurovoice för att lyssna av hennes meddelande. Exakt såhär sa hon: "Hej Louise! Jag skulle bara kolla så att du är på bussen nu. Vi kommer ner där då 20 över 4. Hejdå!" Höhö. Tror hon att jag redan sitter på bussen om det tar 20 minuter till Jonstorp och jag ska vara framme 20 över? xD

väl på bussen så förvarnade jag mina kompisar för att farmor kanske skulle klampa in i bussen när vi kom fram till Jonstorp och lämna av mina två småsyskon. Det var precis vad hon gjorde. Hon gick med in på bussen för att kolla så att de verkligen kom på och hon började till och med snacka med busschauffören. Lite pinsamt. xD Eme och Vickan kommer och sätter sig hos mig och Emelelie berättar att de har väntat på bussen i 20 minuter bara för att farmor villa vara "i tid". Då ser jag farmor kolla in genom rutan efter mig och jag vinkar till henne för att hon ska se att jag är där och så hon inte ska vara orolig.

Senare när jag kommer fram till gympan och syrrorna är på väg mot Helsingborg märker jag det här meddelandet på mobilen: "Hej Louise! Vill du slå en signal så får du gärna det. Nu i så fall, men inte om det blir senare. För jag var lite ängslig om hon kom på Helsingborgsbussen. Hejdå!" Jag ringde upp henne och då sa hon att hon hade sett en gubbe som verkade lite mysko på bussen när hon gick på för att lämna syrrorna. Suck säger jag bara asså. xD

Hon är go min farmor.



Och så vill jag bara ge er den här sjukt bra låten ;)



Puss och kramkalas, till just DIG! (ja, till just dig!)


Kommentarer
Postat av: JOllis

Hahahaha! sjukt bra bilder oxå! xP

2009-11-12 @ 13:22:44
Postat av: Louise

ja, visst är de? xD ;)

2009-11-12 @ 17:01:59
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0