It's gonna be a hard week :O

..but I will make it ;)


Vandrahemmet vi bodde på. ... yes, det var en båt ;)

Konserten var fantastisk, absolut den bästa jag varit på. Kirk var asball ;P Men jag somade inte förrän lite efter tolv, gick upp halv sju imorse och kommetr inte ha någon sovmorgon på hela veckan eftersom jag ska till skolan tidigt på onsdag till matteprov. -.- Dessutom har vi ovanligt mycket läxor denna veckan, bl.a. en tidslinje som jag inte har börjat med. Sist men inte minst så är det återträff till helgen så jag hinner inte vila ut då inte!

Men vad är det med mig!? Jag bårde skrivit; men det är i alla fall återträff till helgen så då har kag något att se fram emot! xD jag är lite depp just nu bara... Så depp att Emelie fick säga till mig: "Don't worry, be happy!" Det brukar vara jag som är den peppande i familjen liksom...

Jag tror att jag är lite depp på grund av att jag failade med att "döda" mitt offer idag. Har försökt ringa ett antal gånger men hon har inte svarat. Men när vi hade slutat och jag väntade på att Malin och Emma skulle bli klara så att vi kunde gå ut tillsammans så går hon förbi oss! Jag såg först inte om det var hon, och när jag väl kommit underfund med att det nog var det och att jag borde springa efter henne så har hon gått ut genom dörren. ¨/

Sen har jag en liten tanke jag tänkte skriva ner här. Jag måste lära mig att hålla tyst ibland alltså!!! Hur många gånger har det inte hänt att jag har pratat med en person och sen efteråt har jag kommit på att vänta nu, det var bara jag som pratade hela tiden! Jag ställde inte en enda fråga och lät henne knappt säga ett ljud. Så ska det ju inte vara! Vem vill var med mig då liksom!? xD En gång när pappa var på en fest så snacka han med en tjej, men han kunde inte höra vad hon sa av någon anledning, för hög ljudnivå runt omkring honom eller nåt sånt var det (i och för sig så hör pappa ganska dåligt), så han bara låtsades höra vad hon sa under hela konverationen. Han nicka lite då och då, mumlade instämmande och ställde en fråga då och då. Pappa tyckte att det var rätt pinsamt, och undrade vad hon egentligen skulle tro om honom. Men efteråt visade det sig at hon hade sagt till en anna tjej att pappa var jättetrevlig. xD "Alla gillar att prata om sig själva" citat av pappa.  

Goddbajs


Kommentarer
Postat av: Malin

DU har något att förklara imorgon missi!!!! haha, skoja bara bara lite nyfiken hur du kunde få det till bara blått... för den är ju rund, om du fattar vad jag menar...

2009-11-09 @ 21:48:45
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Mallin

OCH!!!!!! Jag läste HEEEEEEELA ditt inlägg :)

2009-11-09 @ 21:49:15
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Malin

DU har något att förklara imorgon missi!!!! haha, skoja bara bara lite nyfiken hur du kunde få det till bara blått... för den är ju rund, om du fattar vad jag menar...

2009-11-09 @ 21:49:16
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

hahah sådär har jag ockdå gjort ibland när jag inte riktigt hört, bara nickat och trott att jag fattat vad hon pratar om, fast då visade det sig att det jag hade hört hade jag hört helt fel så hon hade pratat om en helt annan grej än vad jag ställde frågor om xD haha!

2009-11-10 @ 10:01:26
URL: http://youngspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0