Dålig dag 30/6

OBS!!! Frivillig läsning om mitt klagande!

Igår var det en dålig dag.

Jag gick upp hyfsat tidigt för att jag skulle ut och springa med några kompisar i Farhult. men när jag kommer dit får jag ett sms av Mathilda (som höll i det hela) att hon hade försovit sig och hade tävlat hela helgen så hon var inte så pigg på att springa. Jag skriver att det är väl ok men hon kan väl messa resten att vi springer ändå, utan henne. Då får jag reda på att det bara är jag som ville springa idag. Resten hade meddelat Mathild att det inte palla! :O Vilka lata klasskompiusar jag har! xD Klockan var tio på morgonen och jag var klädd för att springa en runda i Farhult. Jag messae Jenny om hon är vaken. Inget svar såklart. Jag springer en runda och badar. Själv.

Sen cyklar jag hemåt och på vägen hem cyklar jag inom kisosken för att ladda mitt kontantkort. Man var tvungen att ladda det med över 150 kronor för att få de 3000 gratissms:en de lovade. men i kiosken gick det bara att ladda med 100 eller 200 kronor. så jag cyklar hem och senare laddar jag mobilen via internet med 200 kronor. Inga gratissms. Men jag bestämde mig för att jag ville sms:a ändå så nu har jag messat för över 150 spänn på 4 dagar. (a)

Så mycket strul med min mobil alltså, därför allihopa; köp aldrig begagnat skit på tradera, även om er mamma säger att det går minst lika bra som att köpa det nytt! Mobilen stinker rök. Förra ägaren verkar helt knasig. Hon är en tant som sminkar sig för mycket och lyssnar på dålig musik. Hon hade inte raderat nåt från sin mobil, bilder, låtar och kontakter var kvar. Hon var också trög nog att skriva ner en massa koder på sin mobil och låta bli att radera dem när hon sålde den vidare till mig.

Mobilen stänger av sig själv hela tiden. Pappa sa att det antagligen skulle funka att uppdatera programvaran eller vad det var men när vi gjorde det var det ända resultatet att jag var tvungen att föra över alla mina kontakter till mobilen igen. Den fortsatte stänga av sig själv.

Resten av dan målade jag boden och solade på studsmattan. Johanna skulle ha kommit men det blev ändrat till senare i veckan.

Ha en trevlig dag allihopa!!

// Lojsan

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh, det lät inte jätte kul det där :/ men vet du vad, jag tycker om dej ändå<3 ;)

Puss <3

2009-06-30 @ 19:34:04
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Jollis

Förlåt om jag krånglade till det för dig Gunnigullis! <3

2009-07-01 @ 20:02:11
URL: http://johannagiselsson.blogg.se/
Postat av: Jollis

Fin blogg förresten! Du får berätta för mig hur du gjort sen! ;)

2009-07-01 @ 20:03:16
URL: http://johannagiselsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0