Stockholm 9/7

Hej! Nu är vi i stockholm och vi har rest rundor mellan emelies kompisar. Igår var vi hos familjen van den tempel och idag är vi hos Alice och Frida. Båda är kompisar vi lärt känna i Thailand. jag saknar verkligen Thailand men vi ska ju faktiskt dit om mindre än ett halvår. :D Just nu sitter jag på Fridas dator som hon var snäll och låna ut. förhoppningsvis ska vi till en camping med tillgång till internet imorgon så då kanske nu får lite finfina bilder från resan. ;D Puss på er alla, jag saknar er! <3
//Louise


Kommentarer
Postat av: Malin

Men du.... Jag är ju också i stockholm!!! =) haha, fast jag åker hm ikväll..! =) Vi ses gullet! ;)

2009-07-17 @ 16:28:23
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0