Tired but happy

Grattis till Malin idag! Det är nämnligen hennes namnsdag! :D

Gissa vad?! jag gjorde ju en megatabbe i förrgår... och igår gjorde jag en till! xD Vi spela volleyboll på idrotten och när jag fånga bollen och skulle gå bakom linjen för att sörva så snubblar jag på mina egna ben och hamnar på rumpan. xD och alla titta ju på mig för jag skulle sörva. (a)

Idag på naturkunskapen så stod jag och Stina på händer... xD Vår lärare kom inte så vi latja rundor lite istället. Så vi var jätteglada, men sen kom Lasse och berättade att Anna inte var där för att hennes pappa hade dött. Lite hemskt...


Bye <3
//Lojsan



Kommentarer
Postat av: Malin

Awwee du e såå söt. Åk inte till Thailand....

2009-12-10 @ 21:05:03
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0