More nice

Godmorgon på er! ;D Igår var det volleybollturnering så jag och Eme var nere och kolla där en hel del. På kvällen åt vi på Lanta Seafood och efteråt käka vi "Saladan-pannkaka", riktigt mumsigt. Här är en konversation mellan pappa och thai-tjejen där vi brukar köpa filmer:

T: - Oh, you've got 3 girls?! :O
P: - Yeah.
T: - Wow, haha. She is nice, she has beautiful eyes. (pekar på Emelie)
P: - Yes. But she is nice to. (pekar på mig)
T: - Nja. But she is more nice! (pekar på Emelie igen)

Haha! Vad är detta för ouppfostrade thaiare!? xD






Vickan är så söt. JUst nu går hon runt och sjunger "Ingen honung, ingen lycka" i samma melodi som "Tryggare kan ingen vara". xD Och ni vet såna minareter som ropar ut att alla muslimer ska be några gånger om dan, det finns en massa sånna här och varje gång de ropar bir Vickan rädd. Eme har försökt uttnyttja det och sagt tex: "Nu ropar de att vi måste gå upp ur poolen" när hon inte pallar bada med henne mer. Då springer hon genast upp och när de fortsätter ropa säger hon förskräckt till Emelie: "Men jag har ju gått upp ur poolen!?" Så igår när de ropa så gråga hon mamma va de sa. Då svara mamma att det sa till att man skulle be. Då börjar Vickan genast säga: "Hjälp mig Jesus, hjälp mig Jesus, hjälp mig Jesus!" xD

Pussokram på er <3


Kommentarer
Postat av: emelie

Har du fortfarande inte kommit över det med thai tjejen? suck haha x]<3

2009-12-21 @ 03:34:52
URL: http://gunnarssonemelie.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahha, "hjälp mig Jesus hjälp mig Jesus" fy va sött!

<3

2009-12-21 @ 10:14:03
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahahaha!!!! fY VAD GULLIGT :D

2009-12-21 @ 10:48:28
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0